Lær mere om hvordan jeg udvikler hjemmesider
Nedenfor vil du finde en tidslinje, som viser den process, jeg gennemgår med en ny kunde. Tidslinjen giver et godt overblik over, hvordan det oftest ser ud med mine kunder, men jeg tilpasser selvfølgelig gerne til den enkeltes behov.
Tidslinje over et projekt
Introduktion
Du/I kontakter mig gennem jeres foretrukne kommunikationskanal (mail, linkedin, kontaktformular eller på telefon). I skriver indledningsvist, hvad i har behov for og forklarer kort om hjemmesiden, som skal laves eller opdateres.
Indledende Møde
Vi har et indledende møde om, hvordan projektet skal udfolde sig. Du/I beretter om hvilke krav samt forventninger, du/I har til jeres nye eller opdaterede hjemmeside. Jeg starter med at introducere min virksomhed, og derfra fortæller I om jeres virksomhed, målgruppe med videre. Derefter snakker vi omkring den ønskede grafiske stil, deadlines og budget.
Tilbud
Jeg sender en mail med et detaljeret tilbud/skøn, som beskriver mængden af timer, jeg vurderer enkelte elementer af hjemmesiden vil tage samt hjemmesiden som helhed.
Udvikling
Jeg påbegynder udvikling af hjemmesiden på et subdomæne (ditdomæne.jonathangormsen.dk), og du kan herfra følge med hjemmesidens udvikling undervejs. Jeg foretrækker at holde en tæt kontakt til mine kunder, og du er derfor altid velkommen til at kontakte mig, skulle du have ændringer eller tilføjelser undervejs.
Levering
Jeg afleverer det færdige produkt til gennemgang af dig. Du vil derfra gennemgå hjemmesiden og komme med rettelser og tilføjelser. Jeg modtager dine rettelser og tilføjelser og implementere, det på hjemmesiden.
Lancering
Efter din godkendelse af rettelsen installerer jeg den nye hjemmeside på jeres domæne. Derfra sikrer jeg at hjemmesiden er fuldt funktionel, og alt fungerer som det skal!